Садочок онлайн 2020

Дистанційне навчання в період карантину для дітей середньої групи "Капітошка" 

Квітень 2020р.

Тема: "Я малесенька людина"

(30.03-03.04.2020р.)

Ранкова гімнастика


Перегляд казки  К.Чуковського "Федорине горе"


Бесіда на тему "Мій день"
Запропонувати дитині розказати про свій день.
(для того, щоб допомогти дитині, покладіть на стіл предмети, які будуть підказувати про ту чи іншу дію, яку виконує дитина протягом дня).

Права дитини

Вивчення вірша В.Ткаченко "Сама"
Сама

Застеляю ліжко вміло,

Підбиваю подушки,

Узяла пахуче мило

І вмиваюсь залюбки.

Ну, а де це мій гребінчик?

Зараз кіску розчешу

І на самий її кінчик

Туго стрічку пов’яжу.



Спостереження за погодою. Як змінилась погода з приходом весни?

Мило та мікроб





Пісенька про весну для малят.



Ліплення " Ваза для весняних квітів"
 


Дидактична гра "Хто я".
Запропонувати дитині закінчити речення.
- Для мами я донечка, а для бабусі?
- Для тата я синок, а для дідуся?
- Для бабусія онук, а для тітки?
- Для дядька я племінниця, а для брата?
- Для тітки я племінник, а для сестри?

Аплікація "Весняні квіти"

Руханка для дітлахів

Математика


Тема: "Безпека малюка"(06.04- 10.04.2020р.)
Ранкова гімнастика

Бесіда на тему:"Вогонь добрий, вогонь злий".


Вивчення вірша Г.Бойка "Здоровим будь"
Вийшла курочка на грядку,
Кличе діток на зарядку:

— Куд-куди? На доріжку!

Починаємо пробіжку!

З фізкультурою ми дружим,

Різні вправи любим дуже.

— Раз, два, три, чотири! —

Чути з нашої квартири.

Глянь: без мила і водиці

Умиваються дві киці,
Язичком вмиваються,
Лапками втираються.



Психогімнастика
Запропонувати дитині сісти навпроти і повторювати рухи за дорослим

Я люблю свою голову.(Руками погладжувати голову). Мені подобається думати.
Я люблю свої очі.(Доторкатися до очей). Мені подобається дивитися, бачити.
Я люблю свій ніс.(Доторкніться до носа). Він добре дихає. Мені подобається дихати, нюхати.
Я люблю свої вуха. Своє праве вушко, своє ліве вушко(доторкаємося до них). Мені подобається слухати звуки.
Я люблю свій рот і горло. Мені подобається говорити, їсти. Я умію відкривати широко рот, посміхатися, говорити тихо (прошепотіти) і голосно( прокричати звук голосний). У мене здорові зуби і горло.
 Я люблю свою шию. Мені подобається дивитися у різні боки.
Я люблю свій тулуб. Він здоровий.
Я люблю ліву руку і кожен пальчик на лівій руці 1,2,3,4,5. Я люблю праву руку і кожен пальчик на правій руці 1,2,3,4,5. 
Мені подобається обіймати, тримати, брати, малювати, давати... (показати рухи).
Я люблю свою ліву ногу і кожен пальчик на лівій нозі, я люблю праву ногу і кожен пальчик на правій нозі. Мені подобається ходити, бігати, стрибати... (показати рухи).
Я люблю посміхатися.
Я росту здоровим і веселим!

Математика

Абетка безпеки для дитини і родини

Пригоди лісових друзів.Охорона природи.


Знайомимо дітей з днями тижня.

Конструювання "Дорога для машин"
(з будівельного матеріалу).

Пісенька "Де білочка була".

Фізкультхвилинка для очей



Тема:"Свято Великодня"
(13.04-17.04.2020р.)
Завдання: Зробити фото дитини з Паскою
 Ранкова гімнастика

Співвідношення 









Порівняння кількості предметів

Вчимо назви пальчиків

Історія одного яйця

Писанки малюємо



Пісенька "Мишки на Великдень пасочку місили"


Перегляд мультфільму "Маша та ведмідь: зі святом Пасхи!"


Руханка для дітлахів

Тема :"Мої друзі"
(20.04- 24.04.2020р.)
Ранкова гімнастика


Складання розповіді на тему :"Мій найменший друг"

Перегляд української казки "Сонечко та хмаринка"

Музичне

Заняття на тему "Весна -красна"

Руханка

Читання оповідання Л.Толстого "Два товариші"
Ішли лісом два товариші, і вискочив супроти них ведмідь. Один кинувся навтьоки, видерся на дерево й заховався, а другий залишився на дорозі. Робити йому було нічого,— він упав на землю й удав з себе мертвого.
Ведмідь підійшов до нього й почав нюхати: той і дихати перестав.
Ведмідь понюхав йому обличчя, подумав, що мертвий, і відійшов.
Коли ведмідь пішов, хлопець зліз з дерева і сміється: "Ну що,— каже,— ведмідь тобі на вухо говорив?"
"А він сказав мені, що погані ті люди, які в небезпеці від товаришів тікають".

Ліплення "Квітка  для друга"

Математика "Кількісна і порядкова лічба"


Дітям про дружбу

Знайомство з буквами і звуками



Травень
Тема:"Ой який чудовий я"
(27.04- 01.05.2020р.)
Ранкова гімнастика



Спостереження за бруньками на деревах


Бесіда на тему "Кому потрібний дощик і звідки він береться"


Пісенька про дощик і звірят

Дітям про місяці і пори року


Цікаві експеременти 

Досліди з водою



Казочка для дітей про добро


Математика


Музичне



Гра "Знайди пару"


Тема:"Комахи"

(04.05-08.05.2020р.)

Завдання: до 10 травня зробити будь-яку поробку своїми руками для мами і надіслати фото. (челендж до Дня Матері).
Ранкова гімнастика

Спостереження за метеликом


Вивчення вірша Н. Забіли «Метелик»

Я біжу, біжу по гаю,
Я метелика спіймаю.
А метелик не схотів —
Геть від мене полетів.
Сів метелик на травичку,
Може, думав, не помічу?
Блиснуть крилечка ясні —
Зразу видно вдалині.
Сів метелик на листочок —
Може, там сховатись хоче?
Блиснуть крилечка рябі —
Не сховатися тобі!
Полетів він на лужок,
Приховався між квіток.
Я іду, іду, іду —
Метелика не знайду.

Розглядання ілюстрацій із зображенням комах



Дидактична гра "Упізнай комаху за описом"

Мета: закріпити знання дітей про комах; розвивати вміння впізнавати їх за описом та називати.
Хід гри
Дорослий описує комаху, а діти повинні відгадати її назву.

Аплікація "Метелик".
Про комах.

Дитячі пісні


Про бджіл і працю пасічника.


Оповідання К.Ушинського "Бджілки на розвідках".

Заняття з малювання на тему:"Метелик".

Гра "Порахуй кількість".

Спостереження за комахами


Руханка

Читання віршів Г.Бойка "Женя з бджільми не дружив..." та В.Лучука "Бочка меду".

Бочка меду                                        
В. Лучук
Зранку ще метка бджола
В поле подруг привела.
Дружно бджоли працювали —
Цілий день нектар збирали:
Трохи з гречки,
З лип потроху,
З головайчиків,
З гороху…
— Бочка меду —
Ось вам, люди!
Друга бочка завтра буде!

Женя з бджільми не дружив..

Грицько Бойко

Женя з бджільми не дружив —
Завжди Женя бджіл дражнив.
Женю бджоли не жаліли —
Та дражнила нажалили!

Математика

Бесіда на тему "Користь меду для дітей".


Читання оповідання В. Сухомлинського «Врятував сонечко».
Це було повесні. Цілий день сяяло сонце, а потім насунули чорні хмари. Пішов дощ.
Під високою гіллястою шовковицею сидів хлопчик Василько. Він не боявся зливи.
Його захищало від неї густе листя. Під шовковицею було сухо. А поруч текли струмки.
Василько побачив, як один струмок поволеньки почав заповнювати невеличку заглибину.
Утворювалось озерце. На середині цього озерця був маленький острівець. Води все прибу-
вало й прибувало. Ось-ось затопить острівець.
Раптом Василько побачив на острівці маленьке червоне сонечко. Воно бігало від одно-
го краю острівця до другого. «Чому ж воно не летить?» — подумав Василько. Йому стало
жаль сонечка.
Острівець ставав усе меншим. Ось він уже такий, як п’ятачок. Ось він уже не більший
від копійки. Сонечко сиділо непорушне.
Василько побіг під дощ. І зразу ж змок до нитки. Та він устиг врятувати сонечко.

Вивчення вірша І. Неходи «Сонечко-жучок»

— Сонечко червоне,
Сонечко-жучок,
Полетів з долоні
В небо до хмарок,
Відчини віконечко —
Хай всміхнеться сонечко
До усіх діток.

Спостереження за мурахами.


Читання оповідання В. Чухліба «Брилик»

Мурахи поволі тягнули великий шмат кори, щоб утеплити на зиму свою хатинку.
— Ой, ой!.. — почулося звідкілясь.
Мурахи зупинилися: хто це такий з’явився на їхній стежині?
— Ой, ой! — пролунало знову і змовкло.
Старий Мурах-ватажок поправив окуляри й кинув Муравчикам:
— Ану пошукаймо!
Муравчики хутко метнулися увсебіч.
— Ось він! Ось він! — загукав незабаром найменший Муравчик. — Я знайшов його!
З-під дубового листочка виглядав голомозий Жолудь.
— Ти чого галасуєш? — суворо запитав його старий Мурах.
— Я… я брилика загубив.
— Ну, це ще не біда. Де ти його загубив?
— Та десь отут. Шукав, шукав — нема… — ледь не плакав Жолудь.
— Знайдемо твого брилика! — заспокійливо буркнув старий Мурах, хоча й не хотілося
втрачати часу, відриватися від свого діла.
— Авжеж! Знайдемо! — і Муравчики вже шелестіли листям.
— Ось він! Ось він! — почувся веселий голосок найменшого Муравчика.
І всі побачили брилика.
Побачити — одне, а спробувати дістати його! Брилик плавав посеред озеречка, що хлю-
потіло в кізоччиному сліду-копитці.
Та хіба були в лісі такі справи, які не могли б вирішити гуртом мудрі й завзяті мурахи!
Тож і тепер старий ватажок подумав хвилинку, примруживши очі під окулярами, і нака-
зав кидати у воду галузки. Невдовзі плавучий міст простягнувся аж до брилика.
Охочих іти за бриликом було багато. Але старий мудрий Мурах розсудив так:
— Брилика хто знайшов? Найменший Муравчик. До того ж він серед нас і найлегший.
Кому ж і йти, як не йому?
Думаєте, не боязко було Муравчику? Еге! Навіть коліна в нього затремтіли. Та цього
ніхто не помітив, бо він умить переборов свій страх і ступив на міст.
Настил прогинався, подекуди вода сягала вище колін, однак Муравчик уперто проби-
рався до мети.
Нарешті він торкнувся брилика… і зрозумів, що витягти його одному не під силу. І на
березі, мабуть, збагнули це, бо звідти долинуло:
— Йдемо на підмогу!
Вони ж не знали, що пробиратися мостом так небезпечно. Муравчик закричав:
— Зачекайте! Міст не витримає! Я що-небудь придумаю!
І таки придумав! Стрибнув у брилика й погрібся до берега гіллячкою, ніби весельцем.
Так у брилику й винесли на берег Муравчика його друзі.
— Ось твій брилик, візьми! — сказали вони Жолудю.
— Спасибі! — прошепотів Жолудь. — Коли я стану дубом, приходьте відпочивати до
мене у затінок.
— А ти сьогодні в нас молодець! — поплескав по плечу найменшого Муравчика ватажок.
Мурахи взялися за свою нелегку ношу й дружно потягнули її далі.
Жолудь вибрався на пеньок і помахав їм услід бриликом.
Ліплення "Жук-сонечко".

Фізкультхвилинка

Тема:"Колообіг води в природі".
(12.05.-15.05.2020р.)

Ранкова гімнастика

Спостереження за небом та хмаринками.

Бесіда-розповідь "Значення води для людей".


Досліди на кухні

Вивчення вірша Т.Шевченка "Тече вода з-під явора".

Тече вода з-під явора
Яром на долину;
Пишається над водою
Червона калина.
Пишається калинонька,
Явір молодіє,
А кругом їх верболози
Й лози зеленіють.
Тече вода із-за гаю
Та попід горою,
Хлюпочуться качаточка
Поміж осокою.
А качечка випливає
З качуром за ними,
Ловить ряску, розмовляє
З дітками своїми.

Творча гра "На що схожі хмаринки?"


Де сховалася краплинка?

Перегляд мультфільму "Вода-це життя".


Малювання кавою

Спостереження за дощовими хмарами.



Бесіда-розповідь "Чим корисний дощ рослинам".



Гра-міркування "Кому потрібен дощик?"



Читання вірша М. Стельмаха «Весняний дощик».

Весняний дощик
М. Стельмах
Дощик теплий, дощик синій
Цілий день співав в долині.
І під цей весняний спів
У долині луг зацвів.
В лузі повно квіточок
І маленьких діточок.
Вивчення заклички про дощик.

Закличка про дощик
Небо, небонько, мерщій
Посилай до нас дощі!
Не сам, дощику, ходи,
Інших дощиків веди!
Не йди, дощику, де косять,
Іди, дощику, де просять!
Не йди, дощику, де жнуть,
Іди, дощику, де ждуть

Пісенька "Дощик".

Спостереження за поведінкою людей під час дощу.


Досліди з водою

Читання оповідання В.Сухомлинського "Лялька під дощем".

Зіна вкладалася спати. А надворі почалася гроза. Гримів грім, з-за Дніпра насувались
чорні хмари. По залізному даху зашумів дощ.
Блиснула блискавка, на мить стало ясно, як удень. Зіна побачила: на подвір’ї стоять
калюжі води, йде дощ. І — ой горе, що ж це? — на лавці, під дощем, лежить лялька Зоя.
Вона забула Зою на лавці. Як же це трапилось? Як же вона не згадала про Зою, ляга-
ючи спати, як же вона не подумала про неї, коли почалася гроза?
Від цих думок Зіні стало важко, і вона заплакала. А ще важче було від думки про те,
що на лавці лежить під холодним дощем її Зоя…
Зіна встала з ліжка, тихо відкрила двері, побігла до лавки, взяла Зою, пригорнула
до грудей.
Коли Зіна відкрила двері, мама ввімкнула світло й широко відкритими від страху очи-
ма дивилась на порожнє ліжко.
Побачивши Зіну з притуленою до дитячих грудей лялькою, мама перевела дух. Вона
взяла рушник, витерла Зіну, переодягла в суху сорочечку. Давши рушник, сказала:
— Витри ж і Зою… Як же це ти її забула на лавці?
— Ніколи більше цього не буде, матусю…
Де ночує водяна лілія

Ліплення

Оповідання В.Сухомлинського"Де ночує водяна лілія".



Весела руханка


Конструювання з будівельного матеріалу "Огорожа для квітника".


Гра-роздум "Що було б без води?".



Тема:"Усі професії хороші".

(18.05-22.05.2020р.)

Завдання: До 21.05 зробити фото у вишиванці для участі в челенджі до Дня Вишиванки.

Ранкова гімнастика з цеглинками Lego
Дітям про професії


Читання та переказ оповідання Є.Пермяка "Для чого руки потрібні?"

Перша рибка. Збірка оповідань. Євген ПермякДля чого руки потрібні

Петрик з дідусем були великими приятелями. Про все розмовляли. Запитав якось дідусь онука:
— А для чого, Петрусю, людям руки потрібні?
— Щоб грати в м'ячик, — відповів Петрик.
— А ще для чого? — запитав дід.
— Щоб тримати ложку.
— А ще?
— Щоб гладити кішку.
— А ще?
Перша рибка. Збірка оповідань. Євген Пермяк— Щоб камінці в річку кидати...
Цілий вечір відповідав Петрик дідусеві. Правильно відповідав. Тільки по своїх рукам про всіх інших судив, а не по трудових, робочих руках, на яких все життя, весь білий світ тримається. 
Заняття на тему:"Професія поліцейський".

Бесіда на тему: "Де працюють мої батьки?"
Складання розповіді.
(Мою маму звуть Таня. Вона працює в лікарні медсестрою. На роботі вона робить уколи, допомагає лікарю, доглядає за хворими. Мого тата звуть Сашко. Він працює на СТО механіком. На роботі він ремонтує машини, мотоцикли, автобуси.)

Фізкультхвилинка

Про професію будівельника


Спостереження за машинами на дорозі.

Запропонувати дітям разом з батьками намалювати малюнок за задумом на тему "Професії".

Спостереження за роботою на будівництві.

Досліди з глиною та піском.


Математика




Гра- міркування "КОМУ ЩО ПОТРІБНО ДЛЯ РОБОТИ?"
Мета: вдосконалювати знання дітей про професії дорослих; учити знаходити предмети,
потрібні для певної професії; розвивати пам’ять, кмітливість, мислення.
Хід гри
Дорослий називає професію, а дитина називає предмет, який відноситься до відповідної професії. Діти пояснюють, чому саме назвали той чи інший предмет.

Місто професій

Бесіда- розповідь "Хто працює у повітрі".

Спостереження за небом.

Відгадування загадок про професії дитячого садка.
Хто, як квочка із курчатами, В дитсадку щодня з малятами? Хто їх пильно доглядає, Няньчить, пестить, розважає, Вчить співати й малювати, І лічити, і читати? (Вихователь.) *** Хто нас зранку зустрічає, Кашки нам подасть і чаю, Нагодує всіх малят: І дівчаток, і хлоп’ят? Потім посуд прибере, У кімнаті пил протре, Допоможе всім малятам Одягатись, роздягатись — Галочці, Сашкові, Тані — Допоможе добра… (няня). *** Хто у кухні куховарить, Всім смачненьке смажить, варить, Хто працює залюбки, Щоб наїлись малюки? Хто готує діткам нашим Борщ, супи, котлети, кашу? В нього фартух і ковпак, Куховарить хто мастак? (Кухар.)

Ліплення "Глечик"


Дидактична гра "Професії"
Хід гри
Дорослий і дитина по черзі називають професіїї, які знають.

Спостереження
Розглядання квітучих дерев і запам'ятовування їх назв.

Читання вірша Н.Забіли "Марина Дмитрівна".
Марина Дмитрівна
Н. Забіла
У Марини Дмитрівни
Стільки всяких справ!
Без Марини Дмитрівни
Хто б отак прибрав?
Хто так гарно ліжечко
Ковдрою заслав?
Хто старанно віником
Скрізь позамітав,
Витер пил ганчіркою
З столу та з вікна?
Все Марина Дмитрівна,
Все сама вона!
У Марини Дмитрівни
П’ятеро дітей
Та ще з ранку раннього
Тисячі гостей.
З кожним поздоровкайся,
Зручно посади,
Дай тому цукерочку,
Другому — води,
Той гуляти проситься,
Той упав з стільця...
У Марини Дмитрівни
Діла — без кінця!
На таку сімеєчку
Наварить обід —
Із такою справою
Жартувать не слід!
Ось вже наготована
Зелень до борщу.
Борщику наварено
Дітям досхочу.
Ще Марина Дмитрівна
Й пиріжки пече:
Збоку тільки глянути —
Слинка потече!
Та Марина Дмитрівна
Неабияка:
Кращого не знайдете
Ви й будівника.
Що вже набудовано
Фабрик та домів!
Крім Марини Дмитрівни,
Хто б отак зумів?
А коли увечері
Діти ляжуть спать,
Тут Марині Дмитрівні
Треба й почитать.
Сяде, перегортує
Отакі книжки!
Довго роздивляється
Різні малюнки.
Що в книжках написано
І про що там річ —
Все б їй знать хотілося!
Та надходить ніч.
От і сон з дрімотою
До кімнати йдуть
І Марину Дмитрівну
Спатоньки кладуть.
Ну, хіба ж не стомиться
Кожен чоловік?
А Марині Дмитрівні
Тільки п’ятий рік...
От вона умилася
В ліжечко лягла.
От і спить Мариночка,
Дівчинка мала.

Гра-роздум "Що б сталося, якби ніхто не працював?"

Фізкультхвилинка



Тема: "Сім'я сонечка".
(25.05.-29.05.2020р.)
Ранкова гімнастика

Бесіда на тему:"Кому потрібне сонечко?"

Пісня "Сонечко".

Спостереження  за сходом і заходом сонця.

Читання і переказ оповідання А.М'ястківського "Кому світить сонечко".
Кому світить сонечко

А. М’ястківський
— Йду я до дядька Степана, — розказує мамі Наталя, — і помічаю: зі мною йде со-
нечко. Я — вулицею, а воно — небом, понад ясенами, понад черешнями. Прийшла я на
дядькове подвір’я, і воно зупинилося якраз над самісінькою дядьковою хатою. То моє со-
нечко. Правда ж, мамо?
— І твоє, доню, — відповіла матуся. А потім лукаво усміхнулася й спитала: — А ще
чиє?
— Не знаю... — проказала Наталочка, а згодом додала. — Але ж до дядька Степана
воно йшло тільки зі мною! І навіть додому ми разом верталися.
— Сонечко, Наталочко, з усіма ходить, — сказала мама. — Воно і твоє, і моє, і татко-
ве, і всього села, і всього світу. І світить сонечко всім людям.

Заняття на тему:"Сонце".


Гра"Назви і порахуй".

Гра-міркування "Куди сонце ховається?"

Казка "Куди ховається сонечко?"

Рухлива гра "Дострибни до гілочки"
Мета: удосконалювати вміння стрибати на двох ногах із просуванням уперед; розвивати

спритність.
Хід гри
На відстані 2,5–3 м від шнура дорослий кладе гілочку. Дитина за сигналом починає стрибати на двох ногах, просуваючись уперед до гілочки. Коли гравець дострибне до гілочки, то піднімає її над головою і знову кладе на місце. У зворот-
ному напрямі дитина повертається бігом.
Методичні поради. Стежити за тим, щоб діти виконували стрибки з одночасним від-
штовхуванням обома ногами і змахом рук уперед-угору. Після кількаразового повторення
гри відстань для стрибків можна збільшити до 4 м.

Мовленнєва гра "Сонечко яке?"
Мета: збагачувати словник дітей прикметниками.
Хід гри
Дорослий пропонує дитині розказати про сонечко, відповідаючи на запитання.
Запитання до гри:
Яке сонечко вранці? (Тепле, ласкаве.)
Яке сонечко вдень? (Яскраве, веселе.)
Яке сонечко ввечері? (Утомлене, спокійне.)

Малювання "Сім'я Сонечка".

Бесіда "Місяць- Сонечку молодший брат".

Заучування вірша Т. Коломієць "До зірок".

До зірок
Т. Коломієць
Нову ракету привезли
До нас у дитсадок,
Щоб полетіли ми змогли
У космос до зірок.
Три… два… один…
І… пуск! Ура-а!
Несе ракета нас.
Та приземлятися пора —
Летіти іншим час:
У черзі ж на землі чека
Вся дітвора із дитсадка.

Дидактична гра "День- ніч".
Мета: закріпити в дітей знання назв частин доби; вправляти в умінні складати розповіді
про відповідну діяльність людей у той чи інший період доби.
Матеріал: 4 круги (білий, блакитний, сірий, чорний).
Хід гри
Дорослий піднімає круг, а дитина повинна скласти розповідь, що вона робить у цей
період доби: ранок (блакитний), день (білий), вечір (сірий), ніч (чорний). Потім дитина розповідає про якусь дію, а дорослий піднімає відповідний круг.

Заняття на тему:"Подорож у Космос"

Спостереження за вечірнім небом.

Читання вірша М.Підгірянки "Місяць і зірки".
Місяць і зірки
М. Підгірянка
Тихий вечір, тихий, красний.
Над горою місяць ясний
Пасе зірки, завертає,
На трембітці виграває:
— Гой, зірки, гоя, гоя,
Трембіточка срібна моя.
Трембіточка срібна моя,
Гой, зірки, гоя, гоя!
Ходить місяць аж до ранку.
Вийшла зоря на полянку:
— Ой, місяцю, місяченьку,
Зганяй зірки помаленьку.

Планети сонячної системи.

Гра "Розфарбуй веселку".

Гра "Космічна ракета" (з будівельного матеріалу).

Руханка для дітей.

Космічна лічилочка








Немає коментарів:

Дописати коментар